סגמנט המים בתערוכת Muni Expo 2019

כ-55% מאוכלוסיית העולם חיה היום בערים, ולהערכת האו"ם מספר זה הולך רק לגדול בשנים הקרובות. ההנחה היא שעד שנת 2050 68% מאוכלוסיית העולם תגור בערים. ככל שמספר התושבים בכל עיר ימשיך לגדול, יהיה עלינו למצוא דרכים חדשות ויעילות יותר כדי להתמודד עם העומס על התשתיות ולספק את צרכי התושבים.

Muni Expo ועידת השלטון המקומי לחדשנות שהתקיימה השנה בחודש פברואר, מהווה כנס החדשנות הגדול ביותר במזרח התיכון. זוהי השנה השלישית בה מתקיימת הוועידה במתכונתה הנוכחית, כשמטרתה ליעל את פעולות השלטון המקומי ברחבי הארץ ולהוביל ניהול ערים חכם ברשויות המקומיות. עיר חכמה הינה עיר המתבססת על איסוף וניתוח נתונים ממגוון השירותים שהרשות מספקת לתושבים. המידע מאפשר למצוא פתרונות מותאמים ויעילים לאתגרי העיר.

סגמנט המים מקבל בעיר החכמה משקל חשוב. מערכות מים לא יעילות נוהגות לעלות לנו יותר ממה שאנו חושבים. תחזוקה לא יעילה, פיצוצי צנרת הגורמים לנזילות, חיבורים לא מורשים המאפשרים גניבת מים – הם רק חלק מהדוגמאות לאיבוד יקר של מים. מעבר להשפעה הסביבתית הקשה שיש לסוגיה על המשאב המתכלה החשוב לנו ביותר, הדבר גורם לבזבוז וחוסר יעילות של כספי הציבור, וכמובן פוגע בתושבים.

קבוצת ארד הינה מובילה עולמית בתחום מדידת המים ומתמחה בפיתוח, שיווק וייצור של מוצרי מדידה איכותיים, בשילוב עם מערכת לקריאה ממוחשבת (AMI/AMR). בנוסף, הקבוצה מספקת פתרונות מדידה משולבים המתאימים לעידן הערים החכמות. במסגרת התערוכה הציגה הקבוצה מוצרים קיימים וחדשים של ארד ומגוון פתרונות לניהול רשת המים, ביניהם סגר "כפיר" (סגר הידרנט אלקטרוני חכם), המהווה מערכת מתקדמת המשמשת להגנה על ברזי כיבוי, והסונטה, מד המים האולטראסוני החדשני.

לרשימת מדי המים ניתן ללחוץ כאן >>

לרשימת המוצרים המשלימים ניתן ללחוץ כאן >>