ניוזלטר ספטמבר 2017

חדש בארץ / ארד חושפת חידושים טכנולוגיים בתערוכה הבינלאומית WATEC 2017

בתערוכת WATEC הבינלאומית 2017, שהתקיימה שבוע שעבר בתל אביב, חשפה קבוצת ארד מספר חידושים טכנולוגיים במוצריה. בראש החידושים התאמת המוצרים והפתרונות לקונספט הערים החכמים ומוצרי ה IoT.

מוצרי החברה, לרבות מדי המים האולטראסונים – הסונטה והאוקטב, יודעים לייצר פתרונות בכל הפרוטוקולים החדשים המוכרים כיום דוגמת LoRa Alliance, OMS, Sigfox ו-NB-IoT. המדים, הנהנים מחיי סוללה ארוכים באופן יוצא דופן של עד 15 שנה, מאפשרים יכולת גבוהה של Data Analytics, בכדי לסייע ללקוח לייצר תובנות חשובות מהצרכנים לגבי ניהול רשת האספקה. המערכת יכולה להכניס את המדים למצב מחקרי שבו מבוצע ניתוח מעמיק של אזור/ שכונה מסוימים, ברמת רזולוציה גבוהה לאיתור נזילות, כשלים וכל אירוע חריג אחר.

המדים החדשים נהנים גם מתקשורת דו כיוונית המאפשרת גמישות תפעולית, חסכון כספי והארכת חיי המדף של המדים. שדרוגים עתידיים יוכלו להיעשות מרחוק, ללא הגעה פיזית למדים ובכך לשמור על עדכניות של הגרסאות למשך השנים הבאות.

חידושים נוספים הם הבנייה של חיישני לחץ וחיישני טמפרטורה בתוך במדים. חיישן הלחץ מאפשר בקרה טובה יותר על הלחץ המסופק לרבות עמידתו בדרישות, לצד זיהוי מצבים של לחץ גבוה מידי שעלול לגרום לנזקים בצנרות. השילוב מאפשר חסכון כספי וניהול יעיל יותר של התחום.